שלום.
מקפיץ נושא זה שוב.(חדש בפורום).
ברשותי דייהטסו טריאוס 2003 נורית התראה ראשית דולקת לאחר הנעת הרכב.
כפי שהבנתי, בעיה זו כתוצאה מחיישן תקול או רווי בלכלוך.
כיצד אני יכול לנקות אותו? האם ניתן לפרק ולנקות?
האם מיקומו על יציאת הצנ"פ מהמנוע (גישה דרך מכסה מנוע ראשי)?
אודה לכל מי שיעזור.
אריה