תודה לכל מי שענה ול twins
על התשובה ועל שותפות הגורל....(טיפים נוספים יתקבלו בברכה)
כללית הייתי מעדיף רכב שהוא לא 1800 סמ"ק עקב צריכת הדלק
את twins
אני רוצה לשאול מדוע אינך ממליץ על סקודה רומסטר ?
או על הרנו סניק או הקסארה פיקאסו ?
ועוד שאלה אנו רגילים לגיר ידני. אבל אולי שיש המולה של 3 ילדים מאחורה עדיף להקל ולקחת גיר אוטומטי ?
מה אתם חושבים על טיפטרוניק ?
תודה