Jump to content

ohad78

  • הודעות

    28
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ohad78

  1. אשמח לחוות דעת לגבי הפולו 1.6 מבחינת נוחות נסיעה וביצועים ממי שמכיר. מדובר על שנת 2008.
  2. שלום, מחפש רכב שני לנסיעות עירוניות בלבד. חלופות כרגע 207, פולו ו307 כולן 1.6 שנת 2008. שמח להמלצות וחוות דעת.
×
×
  • תוכן חדש...