Jump to content

sagy975

  • הודעות

    16
  • כאן מאז:

הנקודות של sagy975

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. בסוכנות בזמנו הסבירו לי שההבדל בכ"ס נובע משני מגדשי טורבו בדגמים היקרים יותר לעומת מגדש אחת בדגם סטיילנס. כנראה שיש שם יותר משינוי צ'יפ אבל אני לא יודע אם אמרו לי מידע אמיתי ומדויק
  2. אני שיניתי בסוף להזמנה של ה1.2TSI. גם אני מאוד מוגבל תקציב אבל אחרי נסיעת המבחן לא נשארתי אדיש. הבעיה היא לחכות עד שהרכב יגיע לארץ, ה1.4 ספורט היה בזמינות מיידות וכאן צריך לחכות לאפריל בערך.
  3. אני יכול לענות לגבי רעש ומימון. אין להם מימון ויש להם רק הסדר עם הבנקים להלוואה של פריים מינוס חצי לגבי רעש - אני התרשמתי שהמנוע מאוד שקט מנסיעת המבחן. (בדגם של 1.2 TSI ספורט)
  4. לגבי תנאי המימון - הם לא מציעים משהו מיוחד מעבר ל7000 ש"ח ב10 תשלומים ללא ריבית בכ"א שופרסל, יש להם הסכם עם הבנקים להלוואה של פריים מינוס חצי בתמורה לשעבוד הרכב. תוסיף לזה עוד כ200 ש"ח בעמלות שעבוד ושאר ירקות.
  5. יש לך את הדגם של TSI 1.2?
  6. מישהו שמבין יכול לענות?...
  7. עשיתי נסיעת מבחן עם הדגם של 1.2 בגימור ספורט ונשארתי עם הלסת פתוחה. 60 קמ"ש בהילוך שני ב1500-2000 סל"ד זו הרגשה שקשה לתאר במילים. השאלה היא כמה הבדל יהיה בין הדגם בגימור ספורט לעומת הגימור הרגיל (אין מה לעשות, אין תקציב לספורט) . מדובר באותו מנוע של טורבו אבל יש לדגם ספורט יותר כח סוס. במה העניין יתבטא בנהיגה? תאוצה מהירה יותר? מהירות מקסימלית גבוהה יותר? האם זה צריך להיות פקטור משמעותי בבחירת הדגם?
  8. הזמנתי 1.4 דגם ספורט storm blue עם גג לבן. עכשיו רק צריך לחכות לכרטיס האשראי הזה כדי לסגור הזמנה!
  9. אני ממש לא יודע להחליט בין 1.4 רגיל ל 1.4 ספורט לבין 1.2TDI המחירים 77.77 לעומת 85 לעומת 82 בהתאמה. נראה כי סוכן המכירות לא באמת נותן לי מידע אמיתי לגבי ההבדלים והוא מנסה למכור מה שיש לו. (" אין לי רכב להדגמה אבל תבוא תתן מקדמה שאני אשמור לך רכב") - אבל איזה רכב? על מה ללכת?
  10. ninjmnky - אני חושב שבקניה צריך להסתכל גם על המחיר הכולל של הרכב, כולל עלויות "תפעוליות" במידה ורכב 1.4 שותה בנסיעה משולבת 5.9 ל100 ק"מ וה1.2TDI שותה 5.2 ל100 ק"מ בממוצע. אז לממוצע של 20K ק"מ בשנה ההפרש הוא בין 1180 ליטר ב1.4 לעומת 1040 ליטר ב1.2 כלומר 140 ליטר * 7.2 =1000 ש"ח בשנה. אני מתאר לעצמי שיש גם הבדל באגרת רישוי ובביטוח מקיף בין שני הרכבים. (בטח עוד איזה 50 ש"ח לחודש) כלומר, במידה ומחזיקים את הרכב למשך 4 שנים אז ההבדל כבר נהיה זניח (ו 4-5 שנים זה בערך הזמן לדעתנו עד שצריך להחליף אוטו) .
  11. אבל האם יש הבדל בכ"ס של שניהם? או שמדובר בדיוק באותו מנוע ומה ששונה זה רק האבזור?
  12. אנחנו אחרי טוטאל לוס וצריכים רכב חדש. על פניו המבצע של פאביה נשמע טוב מאוד לאחר שקראתי כאן תגובות בפורום. היינו היום בסוכנות בת"א. היה שם קצת עמוס וקשה לקבל מידע רלוונטי. הגעתי לברר עבור הרכב ב77,777 רציתי לשאול שאלה לגבי הדגם של פאביה ספורט. כשהיינו בסוכנות ראיתי שהדגם של ספורט (בנפח מנוע של 1.2) הינו בעל 105 כ"ס בעוד הדגם אמביאנט בעל 86 כח סוס האם גם הדגם ספורט שבמבצע ב85000 הוא גם עם הבדל בכח סוס בין הדגם אמביאנט לספורט? האם מפאת ההנחה המשמעותית יותר עבור הדגם ספורט לא יהפוך אותו לקניה משתלמת יותר מבחינת סחירות בשוק יד שניה לאחר מכן? מצורף הקטלוג עם הנתונים - חסר כמובן את הנתונים לגבי ספורט 1.4 http://new.skoda-auto.com/ISX/model/fabia/Documents/%D7%A4%D7%90%D7%91%D7%99%D7%94%D6%B9_%D7%A7%D7%98%D7%9C%D7%95%D7%92%20%D7%9E%D7%A7%D7%95%D7%A6%D7%A8.pdf כמובן שאנו מתלבטים עדיין איזה רכב לקנות. מבחינת האלטרנטיבות שראינו ברמת המחיר, נראה שהיחס עלות תועלת שאנו מקבלים עבור הסקודה טובה יותר ממה שהציעו לנו בסוכנויות רכב אחרות. עדיין מתלבטים איזה מהם לקחת? ספורט או אמביאנט? 1.2 או 1.4?
×
×
  • תוכן חדש...