Jump to content

Dark-Fox

  • הודעות

    7
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Dark-Fox

  1. אני גם משתמש במשדר FM, אבל שנימצא בפלאפון שלי. מה שאתה צריך לעשות זה לחפש את הזווית הכי טובה ושתיהיה הכי קרובה לאנטנה של האוטו או לרדיו. ומה שעוד, תכנס תמיד לתחנה שאתה לא שומע בה כלום, כמו 88.70, 79.20 כל מיני כאלה שמה שאתה שומע בהם הוא לא ברור. ככה הקליטה מהמשדר שלך תיהיה יותר חזקה ממה שמשדרים בחוץ. בהצלחה, אור D:
  2. תודה רבה, אבל אנחנו צריכים שהאוטו יהיה גבוהה ויחסית גדול ^^
  3. שלום לכולם, אנחנו (משפחה) רוצים לקנות מזדה MPV שנת 2006+ רציתי לשאול מה אתם אומרים עליה? והאם יש לכם הצעות לעוד מכוניות בסיגנון כזה? D:
×
×
  • תוכן חדש...