אני גם משתמש במשדר FM, אבל שנימצא בפלאפון שלי.
מה שאתה צריך לעשות זה לחפש את הזווית הכי טובה ושתיהיה הכי קרובה לאנטנה של האוטו או לרדיו.
ומה שעוד, תכנס תמיד לתחנה שאתה לא שומע בה כלום, כמו 88.70, 79.20 כל מיני כאלה שמה שאתה שומע בהם הוא לא ברור.
ככה הקליטה מהמשדר שלך תיהיה יותר חזקה ממה שמשדרים בחוץ.
בהצלחה, אור D: