Jump to content

דוד 1

  • הודעות

    12
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי דוד 1

  1. חישן גל זיזים וחישן קרנק הוחלפו צינתי את זה בהתחלה כבר
  2. הפלטר דלק גם חדש בדקתי את יציאת לחץ מהאגזוז ובהחלט יש יציאה של גזים וגם פרקתי את חישן הלמדה בכדי להיות בטוח שאין סתימה במערכת הפליטה והבעיה עדין קימת
  3. הפלטר דלק גם חדש בדקתי את יציאת לחץ מהאגזוז ובהחלט יש יציאה של גזים
  4. היי רציתי לדעת עם הכביה שהיתה לך נפתרנ כי גם לי יש את אותה הבעיה בדיוק ואני עובד עצות וגם החלפתי את כל האלמנטים שאתה צינת ויותר ועדין הבעיה קימת
  5. יש לי סוזוקי באלנו הרכב משתנק בהאצה ואחר כך ממשיך ועוד פעם משתנק ,חייב לציין שרק בנסיעה זה קורה, בהילוך סרק או במקום המנוע מגיב מצוין . החלפתי בית מעצרת עם כל החישנים ולא עזר כלום . החלפתי פלגים וגם את הכוהלים וגם חוטי הצתה חישן קמשפט חדש וגם חישן גל ארכובה בדקתי גם את מצב משאבת הדלק אחרי שנתנתי לה מתח ישיר ויש בהחלט לחץ דלק, ועדין הבעיה קימת דחוך עובד עצות למישהו יש רעיון מה זה כבר יכול להיות???
  6. איך אניי מכוון את הטימיג אחרי שחיברתי את הנעילות של המשאבה קמשפט והקרנק. יש ברגי כיוון במשהבה ובקמשפט איך יודעים איך לכוון שם? זה אומנם די מקצועי אכל מי שיכול לעזור ולתת לי טיפ בנושא אודה לו מאוד אגב זה די דחוף,......:
  7. עוד שמתי לב היום ששעון הטורים לא עובד אולי יש לזה סיבה עינינית
  8. שכחתי לצייןשנאמר לי שיש שני סוגים של יוניט חום מנוע שני סוגים של ירוק בהיר וכהה יותר והחלפתי יוניט לא יודע אם יש לזה קשר וגם השעון מראה טמפרטורה
  9. אכן הרכב עבר טיפול של ראש מנוע ניקוי ראדיאטור ולאחר הרכבת הרדיאטור הוצאתי אויר מהמערכת
  10. יש לי פרנר פיגו שהרכב מתחמם והשעון מטפס כמעט למקסימום והמאוררים לא נדלקים רק אחרי שאני מנתק את תקע היוניט הירוק ואז נדלק המאורר והשעון עולה למקסימום ןנדלק נורת :evil:STOP בלוח השעונים לפי ברור בחברה אין ביטורן במודל הזה מה חשוב לציין שעשיתי ניקוי רדיאטור וגם הוצאתי אויר במערכת אם למישהו יש ידע השמח לשמוע כתבו לי בבקשה
×
×
  • תוכן חדש...