יש לי סוזוקי באלנו הרכב משתנק בהאצה ואחר כך ממשיך ועוד פעם משתנק ,חייב לציין שרק בנסיעה זה קורה, בהילוך סרק או במקום המנוע מגיב מצוין .
החלפתי בית מעצרת עם כל החישנים ולא עזר כלום .
החלפתי פלגים
וגם את הכוהלים
וגם חוטי הצתה
חישן קמשפט חדש
וגם חישן גל ארכובה
בדקתי גם את מצב משאבת הדלק אחרי שנתנתי לה מתח ישיר ויש בהחלט לחץ דלק,
ועדין הבעיה קימת
דחוך עובד עצות למישהו יש רעיון מה זה כבר יכול להיות???