שלום,
יש ברשותי אוטו סובארו פורסטר( 2007 אם אני לא טועה).
הבקשות שלי ממערכת היא שיהיה אפשר לשים מוזיקה בווליאום חזק בלי שיהיה רעש או פגיעה באיכות ובאס טוב.
כרגע יש בו מערכת (2 רמקולים מאחורה ו-2 קומפוננט מקדימה),
כשאני שם מוזיקה, בעוצמה לא חזקה, שומעים נחמד אבל שאני שם חזק זה ממש ממש גרוע (שומעים רעשים ,באס "נימרח" וממש איכות גרועה) .
אז הבנתי שכדי לענות לבקשות שלי אני צריך סאב ובגלל שיש סאב חובה מגבר וכו' וכו'.
אני אישית לא כל כך מבין מה אני צריך אבל הלכתי לכמה חנויות לברר והבנתי שצריך : סאב,מגבר,2קומפוט קדימה,2רמקולים אחורה וזה אמור לעשות את העבודה.זה נכון?
אם אפשר שתסבירו לי מה כל אחד עושה, ומזה "ערוצים"
אז אשמח אם תעייצו לי מה הכי כדאי, ואיפה הכי כדאי ליקנות במחיר 3000+- אפשר גם חריגה של 500 פחות או יותר אם יוצא שעם עוד קצת כסף אפשר לקנות משהו הרבה יותר טוב
המוצרים:
סאב,מגבר,2קומפוט קדימה,2רמקולים אחורה, רדיו דיסק (חובה כניסה AUX לאייפון)