מנסיון שלי עם גיר רובוטי ( היה לי בערב פיגו 207 נפח מנוע 1600 גיר רובוטי) בנסיעת מבחן לפני רכישת הרכב לא כל כך הרגשתי את הקפיצות קדימה , לאחר חודש בנסיעה עם הרכב שלי הרגשתי כל הילוך שהוחלף.
כך שבנסיעת מבחן רוב הסיכוי שלא הרגיש הפעם אני מקווה מאוד לא " ליפול" בקניית הרכב .
מזה בדיוק DSG ???
דרך אגב אני מעוניית לרכוש את הדגם עם נפח מנוע 1600 DSG