Jump to content

Shir.s

  • הודעות

    10
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Shir.s

  1. טוב אז עכשיו אחרי כל ההסברים וזה .. אני צריך שתציעו לי במוצרים מערכת כמו שביקשתי
  2. המידבאס זה הקופסא הזאת בתמונה ?
  3. מה זה מידבאסים ?
  4. גם אני חשבתי ככה אבל עם רדיו דיסק..יש לי כבר סאב אבל השאלה מה לקנות :]
  5. לא נראלי..יש לו איזה מגבר קיקר שחור כזה
  6. אין לי מגבר ואני לא כל כך מבין בזה קיוויתי שאתם תעזרו לי..
  7. למה ? דווקא דוד שלי יש לו 2 קומפוננטים דווקא חזקים של פוקל מקדימה וסאב על מגבר אחד
  8. 2 קומפוננט מקדימה..למה לא לשים ? אני רוצה לשים בגלל שזה קבריולט ומאחורה אין לי כל כך מקום לרמקולים ואין מי שישמע מאחורה אז אני מעדיף מקדימה
  9. התקציב הוא בערך 3000 ככה.. והסאב של קנווד לא מכיר את הדגם לא רשום עליו
  10. קודם כל שלום אני חדש פה ראיתי את הפורום התלהבתי מהעזרה פה ובגלל שעכשיו הוצאתי רישיון וקניתי רכב אז החלטתי להירשם.. טוב אז ככה..יש לי פיג'ו 306 קבריולט ואני רוצה להרכיב לה מערכת שישמעו יחסית טוב אני רוצה לשים 2 קומפוננטים מקדימה צריך מגבר..ורדיו דיסק סאב כבר יש לי אני צריך המלצה ממכם מה לקנות איך לקנות או כל דבר אחר והכי חשוב..שיהיה טוב ! =] אז אני יודה לכל מי שיעזור לי פה כי יש לי מערכת על הפנים ואני אחד שאוהב מאוד לשמוע שירים באיכות ובווליום D= תודה P:
×
×
  • תוכן חדש...