קודם כל שלום אני חדש פה ראיתי את הפורום התלהבתי מהעזרה פה ובגלל שעכשיו הוצאתי רישיון וקניתי רכב אז החלטתי להירשם..
טוב אז ככה..יש לי פיג'ו 306 קבריולט ואני רוצה להרכיב לה מערכת שישמעו יחסית טוב
אני רוצה לשים 2 קומפוננטים מקדימה
צריך מגבר..ורדיו דיסק
סאב כבר יש לי
אני צריך המלצה ממכם מה לקנות איך לקנות או כל דבר אחר והכי חשוב..שיהיה טוב ! =]
אז אני יודה לכל מי שיעזור לי פה כי יש לי מערכת על הפנים ואני אחד שאוהב מאוד לשמוע שירים באיכות ובווליום D=
תודה P: