Jump to content

yurik06

  • הודעות

    15
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי yurik06

  1. שלום לכולם, בהקשר לנושא שרשור זה, היום התקנתי (ללא תשלום) את המתאם CAN -BUS ברדיו מילנו למערכת NECVOX, עכשיו שליטה מההגה עובדת כמו שהובטח לי בזמן הקניה. כל המעוניינים תפנו לרדיו מילנו
  2. היום דיברתי עם רדיו מילנו, הם אמרו שיש פתרון למתאם והוא נימצא ב PILOT על כמה רכבים של החברה. במידה ויצמא כמתאים, יתקן ללא תשלום לכל הרכבים שמגיע להם. השאלה היא למי מגיע? איך שאני הבנתי, כל מישה הבטיחו לו ברכישה של הרכב. בקיצור... אם נציג מכירות שמכר לכם את הרכב אומר להם שמגיע לך אז מגיעת אחרת לא
  3. חדשות טובות!!! אני מקווה שזה משיהי ולא 890 ש"ח למתאם כמו שנאמר לי בעבר
  4. היי כולם, רציתי לחזור קצת לנושא של השרשור הזה, וזה מערכת מולטימדיה. מישהו יודעה משהו חדש בנושא של שליטה מההגה??? האם רדיו מילנו או אולי מישהו מהמומחים פה יודע פיתרון לזה? תודה
  5. לא צריך לנתק שום "חוט שמחובר לבלם היד"...... אפשר לבטל את זה דרך מסך הגדרות של המערכת. כדי להכנס למסך הגדרות טכנאי יש קוד סודי, אפשר לבקש ברדיו מילנו והם מבטלים את זה.
  6. הגעתי ישירות לרדיו מילנו והם סידרו הכל ללא תשלום.
  7. כאשר קיבלתי את הרכב (לאון) התחלתי לשים לב שהאיכות באמת לא משהוא במיוחד בשירים עם בס גבוה, היום נסעתי לרדיו מילנו והתברר שהיתה ביעה בקונקטור של המערכת מאחורה, אחרי שהם סידרו את הבעיה האיכות השתפרה בהרבה. הם גם ביטלו לי את החסימה של עברת התיקיות והוידיו בנסיע.
  8. שלום לכולם, היום קיבלתי את הרכב. ההתקנה ניראת בסדר, המערכת די בסדר גם. השליטה מההגה לא עובדת, לא ווליום לא העברת שרים בקיצור כל הכפתורים מצד שמאל לא עובדים
  9. הלאון החדשה אמורה כאן לצאת באמצה או סוף 2011 אבל לארץ היא תגיע רק ב 2012. תמיד יש איחור בין השקה באירופה והגעה לארץ. לכן אפשר בינתיים שנה שנתיים להינות מהדגם זה
  10. איך שאני הבנתי.... אם עד שמתקנים את המערכת שזה יהיה סוף דצמבר יהיה פיתרון למתאם אז הם מרכבים אותו ללא תשלום.... אבל אם לא יהיה פתרון עד אז הם לא מתקנים אותו ובעתיד תצתרך לשלם עליו
  11. הזמנתי לפני שבוע וחצי מסוכנות בראשון, ביקשתי לקבל בינואר (קצת לחכות אבל לקבל 2011)
  12. אתה במצב טוב, לי נאמר בסוכנות שלא יהיה שליטה מההגה
  13. בנוסף לשליטה מההגה, אני דיברתי עם רדיו מילנו ונאמר לי שנכון לעכשיו אין מתאם מתאים בגלל שמתאם של דגם קודם תוקע את המכשיר החדש. כרגע הם בודקים מתאם אחר, לכן בקרוב יהיה גם שליטה מההגה.
  14. שלום לכולם, למי שרוצה הינה התמונה של HQ6 החדש שמתקנים עכשיו ברדיו מילנו
×
×
  • תוכן חדש...