Jump to content

ziv1111

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ziv1111

  1. שלום לכולם יש בבעלותי סובארו אימפרזה 95 אוטומט. יש לה בעיה עם הטורים. בדרך כלל הם עולים כאילו הרכב נותן גז בזמן עצירה כאשר אני על D אך לפעמים הטורים יורדים וחוזרים.
  2. שלום לכולם ישש לי בעייה עם הטורים ברכב בעיקר שהרכב חם הטורים אינם יציבים ולפעמים עולים לכיוון ה1 וחצי בזמן עצירה כאשר אני ב D
×
×
  • תוכן חדש...