Jump to content

ziv1111

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של ziv1111

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום לכולם יש בבעלותי סובארו אימפרזה 95 אוטומט. יש לה בעיה עם הטורים. בדרך כלל הם עולים כאילו הרכב נותן גז בזמן עצירה כאשר אני על D אך לפעמים הטורים יורדים וחוזרים.
  2. שלום לכולם ישש לי בעייה עם הטורים ברכב בעיקר שהרכב חם הטורים אינם יציבים ולפעמים עולים לכיוון ה1 וחצי בזמן עצירה כאשר אני ב D
×
×
  • תוכן חדש...