וואו אחי אתה לא יכול להאשים סתם זה לא יפה אני פחח רכב וזה הפרנסה והמקצוע שלי ברוך השם
לפני שנה וחצי עברתי תאונה קשה מאוד מאוד בחור צעיר עם ניסן טרנו נכנס בסיריון שנהגתי בה במהירות 130 מאחורה והדביק אותי לתוך עמוד ואני יכול להגיד לך בבירור שאם לא היה כריות אוויר היום לא הייתי רושם תהודעה הזאת
אז תשקול מילים אחי אני לא סוחר רכב אני מתפרנס מהידיים שלי בעבודה קשה מאוד והבחור דיבר איתי והתחרט כנראה בגלל כמה הודעות שרשמתם פה אבל לא נורא הכל מלמעלה
אני באמת אוהב אותכם אתם יהודים יקרים רק ניסיתי להבהיר נקודה שלא כל מי שקשור לרכב הוא נוכל זה הכל
תודה ולילה טוב