היא בסדר יחסית. הבעיה איתה שהיא לא מאיצה מהר. לאחי היה 206 בעבר, היא לא נוחה במיוחד ומרגיש בה כמו בקוך קטן. זה כמובן דברים שמרגישים אותם רק אחרי שנוהגים על מכוניות משפחתיות יותר, והשאלה אם זה יפריע לאשתך.
בכל מקרה אני ממליץ לך לבדוק, יש עכשיו מכירות של אאוטלט בצומת ירקונים ובנתניה, עם מחירים טובים. ראיתי שהם עשו לכבוד החג יריד של מתנפחים לילדים, אז אפילו אפשר להביא לשם ילדים. זה של אלבר..תתקשר ותבדוק.