Jump to content

nonipi

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי nonipi

  1. שלום לכולם, ניסיתי לחבר את הטלפון לבלוטות' ברכב. הטלפון מזהה את המערכת וכשאני בוחר אותה, קופצת על המסך ברכב הודעה עם מס' הPIN שיש להזין בטלפון לצימוד אבל בטלפון לא קופצת ההודעה המוכרת. עשיתי הצלבה גם של הטלפון במערכת אחרת וגם של המערכת עם טלפון אחר ובשני המקרים האחרים היה בסדר. בנוסף בחיפוש שעשיתי באתר פוקוס העולמי , לא מצאתי את Xiaomi ברשימת טלפונים הנתמכים במערכת. מה שמביא אותי למסקנה שכנראה בגלל הדגם הישן של הרכב, הטלפון הזה לא נתמך במקור. השאלה אם ניתן לעדכן את המערכת לגרסה חדשה שאולי תתמוך בטלפון או למישהו יש רעיון אחר? בתודה מראש, נוני
  2. שלום , רכשתי איביזה SC 1.6 . בשני מקומות בהם בדקתי ביטוח (אחד מהם היה אלייד,החברת ביטוח של צ'מפיון...) נתנו לי הצעה של 1400 וקצת לחובה ו3600 וקצת למקיף. סה"כ 5100 . אני מעל גיל 30 ללא תביעות. הערות בנושא האם זה סכום טוב או למישהו יש מקום יותר טוב יתקבלו בברכה. תודה, נוני נ.ב קיבלתי הצעה מAIG על 1600 חובה ו5500(!!!) מקיף. חיים בסרט...
×
×
  • תוכן חדש...