שלום,
יש לי שאלה לגבי מקרה שבו קיבלתי קנס ברחוב שבו השילוט היה בעייתי.
בנוסף העירייה לא שלחה את הודעות הקנס במועדים מקובלים.
שלחתי 3 מכתבים (בפקס) לעירייה בהם ביקשתי אסמכתאות למשלוח דואר, הודעות הקנס והתייחסות לעיניין השילוט.
העירייה הגיבה רק למכתב השני כאשר התעלמה לחלוטין מעיניין האסמכתאות המבוקשות ועיניין השילוט הבעייתי.
מה אתם מציעים לעשות במקרה שבו העירייה לא מעוניינת לספק תשובות\אסמכתאות?