ברשותנו סובארו לגסי אוטומטית 93, המחשב של הגיר הוחלף לפני כחצי שנה במשומש, כי הקודם היה נתקע בהילוך ראשון, או משתחרר לגמרי.
אחרי תקופה התגלתה בעיה בגיר: הוא היה מדלג מהילוך ראשון לשלישי כשהוא במצב דרייב, אבל היה משתלב בשני בהעברה ידנית.
לפני כשבוע נסעתי בעליה בהילוך שני [משולב באופן ידני על מצב 2] ועצרתי לרגע. אחר כך העברתי לדרייב כדי להתחיל נסיעה, ואז הכל השתחרר: אין תגובה לידית ההילוכים, לא קדימה בשום מצב ולא רברס ולא פרקינג. האוטו משוחרר.
האם מישהו יכול להעריך מה הבעיה, וכמה יכול לעלות תיקון?
למי כדאי לפנות [באזור מפרץ חיפה]. תודה!
אגב הרכב מאז שהוא בידנו [כשנה וחצי] לא סוחב טוב כשהוא קר, אבל כשהמנוע חם הוא מעולה. האם זה קשור לגיר?