Jump to content

חני כהן

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי חני כהן

  1. ברשותנו סובארו לגסי אוטומטית 93, המחשב של הגיר הוחלף לפני כחצי שנה במשומש, כי הקודם היה נתקע בהילוך ראשון, או משתחרר לגמרי. אחרי תקופה התגלתה בעיה בגיר: הוא היה מדלג מהילוך ראשון לשלישי כשהוא במצב דרייב, אבל היה משתלב בשני בהעברה ידנית. לפני כשבוע נסעתי בעליה בהילוך שני [משולב באופן ידני על מצב 2] ועצרתי לרגע. אחר כך העברתי לדרייב כדי להתחיל נסיעה, ואז הכל השתחרר: אין תגובה לידית ההילוכים, לא קדימה בשום מצב ולא רברס ולא פרקינג. האוטו משוחרר. האם מישהו יכול להעריך מה הבעיה, וכמה יכול לעלות תיקון? למי כדאי לפנות [באזור מפרץ חיפה]. תודה! אגב הרכב מאז שהוא בידנו [כשנה וחצי] לא סוחב טוב כשהוא קר, אבל כשהמנוע חם הוא מעולה. האם זה קשור לגיר?
×
×
  • תוכן חדש...