Jump to content

elikoo266

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי elikoo266

  1. גם בפוקוס 2.0 משנת 2012 אחרי שנה על הכביש נוצרה תחושה שהגיר לא עובד חלק והאוטו מקרטע בתחילת הנסיעה בהילוך הראשון. נכנסתי למוסך פורד מורשה ועשו לי עדכון תוכנה גם למחשב הגיר וגם למחשב המנוע, במסגרת האחריות. אמרו לי שצריך לתת לאוטו לנסוע 100-200 ק"מ עד שהגיר "ילמד" כדיי לראות שינוי. עליי להודות שכבר למחרת הרגשתי שינוי לטובה. בכל מקרה רציתי לשתף אתכם בכך שפורד הוציאו גירסת תוכנה חדשה בספטמבר 2013 עם תיקון והוראות לטיפול בבעיה. מכיוון שהפורום פה לא מאפשר לי לשים לינק אז אני מציע לכם לחפש בגוגל: FORD TSB 13-9-4 (לפי מה שכתוב זה מתאים גם לפוקוס וגם לפיאסטה) אני לא מכיר דרך לדעת אם זו אכן הגירסה ששמו לי אבל בהתחשב שהיא יצאה כבר לפני חודש אז אני מקווה שכן. אם ארגיש שהבעיה לא נפתרה לשביעות רצוני אחזור למוסך ואדרוש שיעבדו לפי הכתוב בהוראות ב-TSB הנ"ל. אני הבנתי שאם הלקוח לא מתלונן אז לא עשים את זה ככה סתם במסגרת טיפול שוטף. מציע לכל בעלי הרכבים הרלוונטיים שחווים בעיה דומה לבקש את הטיפול. גם אם הרכב שלכם בליסינג לבקש מקצין הרכב לקחת את האוטו למוסך מורשה של היבואן.
×
×
  • תוכן חדש...