שלום לכולם ושבוע טוב .
יש לי רכב מסוג פורד אסקורט אריקה (zeta) ויש לו בעיה בטורים..
הטורים נוטים לקפוץ הרבה, זה קורה גם כשמנוע קר/חם , מזגן כבוי/דלוק בנסיעה ובעמידה במקום ...
האוטו גומע דלק, ביצועים ירודים ובלבול בנסיעה בגלל הטורים הגבוהים ..
אבא שלי טוען שמקור הבעיה זה המייצב טורים/חיישן סרק ..
אני וחבר שלי פתחנו את מכסה המנוע התנענו, הוא הידק את החיבורים ואני שחקתי עם דוושת הגז וראיתי שהבעיה +- נפטרה ..
אי אפשר לדעת ככה כי צריך לצאת לסיבוב ..
השאלה היא האם החיישן הזה הוא מקור הבעיה ?
והאם מישהו מוכן להמליץ על איזה מוסך אמין ודי זול לתיקון באיזור חיפה והקריות ( ואם אפשר גם הערכת מחיר )..
תודה ושבוע טוב ...