דניאליטו
-
הודעות
136 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי דניאליטו
-
האם מישהוא מכיר את המוסך הזה ? מבחינת מקצועיות , אמינות ושרות. האם למישהוא יש חוות דעת ?
-
בולמי זעזועים לסובארו B4 שנת 11/2015
דניאליטו פרסם הודעה בנושא של דניאליטו בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מצאתי באתר PARTCLICK מראש העין , ב 551 שח לכל צד. השאלה האם מחיוב להחליף את 2 הצדדים ?? ואיך בכלל קורה כזה דבר ?? -
הכשילו אותי בטסט על בולם זעזועי קדמי שמאלע . בטענה שהוא נוזל . בבדיקה במוסך התברר שאכן הבולם גמור ויש להחליפו . נהוג להחליף את 2 הצדדים אבל ... לדברי המוסכניק אין חלקים תחליפיים לבולמים הללו ו חלקים מקוריים עולים כ 6000 שח כולל מע"מ רק לחלקים . ללא עבודה . בקיצור , מה אני עושה ? מפרוק קשה מאוד להשיג . אני אחליף את 2 הצדדים כי אני לא רוצה לפגוע בבטיחות . שנה שעברה הכל היה תקין ... , האוטו בגלל הקורונה כמעט ולא נסע ממרץ... איך קורה שהבולם נוזל ? , צריך היה לקרות משהו דרסטי בשביל זה ? כמו ירידה לבור וקבלת מכה חזקה ??? או שגם בנסיעה רגילה זה אפשרי שהתחילה נזילה... תודה
-
האם למישהוא ידוע האם יש מצלמה שמצלמת את סביבת הרכב גם כאשר הוא חונה ?. הרכב לא זז במשך כשבוע מחניית ביתי ... ובכל זאת גיליתי שריטה על הטמבון האחורי . מצלמות החנייה של הועד לא מכסות את האזור ... מחפש מצלמה שמצלמת גם כשהרכב חונה ולא מונע .
-
סובארו B4-נורת אזהרה של לחץ צמיג נמוך נדלקה
דניאליטו פרסם הודעה בנושא של דניאליטו בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
נורית אהרה כללית . במקרה יש לי בתא המטען גם את הגלגל ספייר של הרכב הקודם , בלי חיישן... ייתכן שהג'אנט יוצר הפרעה בקליטה ? -
לפני חצי שנה החלפתי צמיגים ומילאו לי חנקן במקום אוויר . היום פתאום נדלקה הנורה של לחץ צמיג נמוך . עצרתי בתחנת דלק וב 2 צמיגים הקדמיים מילאתי קצת ... , לחץ 33 פי אס אי. באחוריים זה מיד צפצף , כי כנראה לא היה חסר . המשכתי לנסוע כ 20 קמ בכביש מהיר והנורת אזהרה לא כבתה . אחרי 4 שעות בנסיעה חזרה , בצעתי איפוס ע"י לחצן SET שבתא הכפפות . אחרי 2 דק נסיעה שוב נדלקה הנורה . אחרי 20דק עצרתי ברמזור ושוב בצעתי איפוס... נסעתי אחר כך 7 דק והמנורה לא נדלקה שוב עדיין . הרכב נוסע חלק , ללא רעידות , אחיזת הכביש ללא שינוי . אני מתכוון להכנס מחר לבדיקת 4 הגלגלים - מילוי אוויר /חנקן ובדיקה לשלילת גוף זר בצמיג... אני רק חושש שינסו לדחוף לי את החלפת 4 חיישני האוויר שעל הצמיגים.
-
-
במוסך השני , הרכב לא עלה על הליפט . אבל לבוחן/בעלים לא יודע מי זה היה היה תעריף מוכן מראש בשביל לסחוט אותי. ז"א בדיקת בלמים 150 , בדיקת הרעש שהיה ומקורו 350 לפני מעמ.... הבעיה לא גלויה לעין אלא רק כשהרכב על הליםט למעלה. ברגע שהרכב על ה ליפט והמכונאי עובר על המכלולים הקדמיים והאחוריים הוא אמור היה לראות את זה . למרות שאם אתה לא יודע מה לחפש זה אולי קצת קשה... נעשתה בדיקה לפני הקנייה. לא נאמר דבר. הדילמה שלי האם הרכב נקנה כך או שבלימה חזקה שהיתה על שפת המדרכה היא הגורם למעיכת הציר הנ"ל וקריעתו לאחר 3 חודשי נסיעה.. לעולם לא אדע.
-
עדכון : נסעתי למוסך שלי , הרכב הועלה אל על ונבדקו התפוחים והציריה ... , היו ללא דופי . המוסכניק החליט להתחיל לשלול בעיות (על חשבוני...) על ידי כך שראשית יחיליף את צינורות הבלמים... , אם הבעיה לא תפטר , יחליף את הקליפרים... , פרה פרה רצה להחליף את כל הרפת . בלית בררה ומפחד שהעניין קשור לבלמים ולבטיחות בנסיעה הסכמתי . אבל למזלי המשלוח של החלקים יכל להגיע רק למחרת ... , נשלחתי למוסף מורשה של סובארו במטרה לבדוק אם יש להם צינורות בלם במלאי... , בנסיעת מבחן עם הבוחן שלהם , לפתע לא היתה בעיה בבלימה והרכב לא משך ימינה... , התפלאתי מאוד שכן 5 דקות קודם הרכב משך ימינה ועוד איך !!! , הרכב לא משך ימינה אבל בעת בלימה הורגש רעש אחרי הבלימה . נאמר לי שעבור בדיקת בלמים יקחו לי 150 ש"ח ועבור בדיקה למה יש רעש בבלימה יקחו 350 ש"ח ... רק לבדיקה ... , הרגשתי שהוא מנסה לנצל את מצוקתי. נסעתי משם . החלטתי לעשות כיוון פרונט מכיוון שהחלפתי את כל 4 הצמיגים . באמצע הבדיקה התקבלה תוצאה חריגה במנח של הגלגל השמאלי אחורי ... , הצצנו מתחת לרכב ולתדהמתנו ראינו שיש ציר מתלה שמחבר בין השלדה לבולם הגלגל שהוא פשוט קרוע !!! , כנראה שהרכב בנסיעה לאחור עלה על המדרכה בחוזקה ועם הזמן הציר הזה פשוט נקרע... , הוא הוחלף למחרת , בוצע כיוון פרונט והרכב בולם ונוסע היטב . תודה למייעצים ולמתעניינים. חג שמח !!
-
מישהוא במקרה מכיר מוסך מומלץ לסובארו בנתניה : מבחינת ידע , יעילות וגם מחירים סבירים . תודה
-
משהו אכן נראה משוחרר... , מעוות /לא תקין , אני אעדכן ביום שני אחרי ביקור במוסך. תודה.
-
לא אופייני לכיוון פרונט... ההגה לא מושך לצד כלשהוא ...
-
בדיוק !! , עשיתי עכשיו נסיעה קצרה . בכל נסיון לבלום הרכב כאילו מחליק ... ימינה שמאלה... , עזבתי את הבלם הרכב נוסע רגיל . לוחץ שוב על הבלם , הרכב מעין מחליק ימינה שמאלה לכמה שניות , זה לא קורה תמיד תמיד אבל לרוב .
-
יש לי סובארו B4 2015 . קניתי אותה מליסינג . חברת אלדן . לפני שבוע בעת נסיעה באיילון פתאום שמעתי איזשהוא רעש חזק חד פעמי ... חשבתי שאולי עליתי על משהו... אתמול , פתאום באמצע נסיעה הרגשתי כאילו ההגה רועד לי והרכב מחליק , האטתי והרגע המפחיד הזה עבר... המשכתי בנסיעה וזה קרה שוב .... , כבר המשכתי בנסיעה במהירות איטית וזה קרה שוב . הבוקר החלפתי את כל 4 הגלגלים . ואז החלה תופעה חדשה . כאשר אני נוסע במהירות ופתאום בולם אני מרגיש רעש וכאילו מכה קלה בעת הבלימה ואחר כך הנסיעה ממשיכה כרגיל. הבחור שהחליף את הצמיגים אמר לי שהוא חושב שהרעש בא מהציריה הקדמית בצד ימין... אני חייב לציין שלפני חודש עברתי טסט . בו נבדקה הציריה על ידי טלטול מאסיבי . וגם הבלמים נתנו תוצאות טובות . אני יכול לגשת למוסך רק ביום ב' בבוקר . האם יש סכנה לנסוע במצב שכזה למרחק ? ( נתניה חיפה ובחזרה) . אם הציריה השתחררה או עישה היא יכולה להתפרק ? , סכנה לתאונה או סכנת נזק לרכב ? תודה
-
רציתי לקבל עצה , זה נורא קשה להבין מהספר רכב את הפרטים הבאים : שמן מנוע .... , המומלץ : כתוב משהו של סובארו ... ,אחריו , 5-30 , 5-40.... סינטטי , חצי סינטטי , מה מומלץ ? נוזל קרור : SUBARU COOLANT.... לפי הספר... איזה נוזל קרור תחליפי אפשרי ומומלץ ? , לא מעוניין לקנות אנטי פריז שעולה 100 ויותר שקל ... , מה גם שלא צריך. נוזל לוישרים : יש משהו מומלץ ? , עם חומרים , בלי חומרים , רק מים מזוקקים ? תודה
-
א . ההתראה היתה LOW LEVEL , לא זכור לי שנדלקה נורית. רק התראה מילולית ב INDICATOR . ב . מילאתי שמן כשהמנוע היה מכובה אך לא קר . למה לדעתך המילוי היה טעות ?
-
כתבתי שנדלקה נורית LOW LEVEL ולא לחץ שמן... , אם נורית הלחץ היתה נדלקת אז אני מבין שזו יכולה להיות סתימה . אבל לא זאת הנורית שנדלקה. בעצם לא זכור לי שנדלקה נורית אלא רק התראה של LOW LEVEL ...
-
נורית מפלס שמן נמוך LOW LEVEL
-
אתה צודק , לא בדקתי אחרי הקנייה ... ולכן לא יודע מה היה המצב. אני מאמין שהרכב ייתן או נותן את ההתראה לפני שחסר לו שמן לתפקוד... , לא ?
-
הרכב הוא 2500 סמק שנתון 11/2015
-
קניתי רכב באלדן . לפי הרישומים הרכב עבר טיפול ב 120000 קמ. שכולל החלפת שמן. הרכב עכשיו עם 127000 קמ . היום במהלך נסיעה נדלקה נורת השמן . אחרי כמה דקות עצרתי בתחנת דלק ומלאתי שמן . הנורה נכבתה והרכב נוסע . למה זה קרה ? , האם טבעי שאוכל שמן ? אין נזילה נראית על הרצפה... תעלומה. כמב קמ אפשר לנסוע בבטחה אחרי שהנורה נדלקה ? אשמח לקבל את דעתכם .
