Jump to content

mabootoo

  • הודעות

    212
  • כאן מאז:

1 עוקב

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של mabootoo

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

10

מוניטין

  1. mabootoo

    מראה לאלפא 164

    תודה, אין להם באוטו איטליה ופשוט רציתי קודם לחפש בארץ..
  2. שלום לכולם, אמנם עוד לא אספנות אבל אולי בכל זאת תוכלו לעזור לי... יש לי אלפא 164 שנת 91 והמראה הימנית נשברה (לא רק הזכוכית). האם מישהו יודע איפה ניתן להשיג מראה משומשת? אולי באיזה מגרש או אצל מישהו? המון תודה, יוני.
  3. הזמנתי ראדיאטור מארה"ב וחוץ מזה שהייתי צריך ללכת לדואר המרכזי כי הם לא הבינו שמצנן = ראטיאטור והוא פטור מאישורים מגוחכים, שילמתי רק מע"מ.
  4. להיות בעל רכב אספנות במדינה מצריך הרבה מזל...לא הוגן ולא מוצדק לחלוטין וחבל שלא מבינים שאנחנו לא עושים דווקא כשאנחנו מנסים להביא חלקים יד שניה או חדשים מחו"ל. זה לא שניתן להשיג אותם בארץ...אז מה אנחנו אמורים לעשות?!
  5. נהדר...זה ללכת עם הראש בקיר מולם. אני מאחל לך הצלחה ותנסה לשכנע את השופט שאין להשיג מיכל חדש ולכן אין לך ברירה. אולי זה יעבוד
  6. mabootoo

    פרוייקט 928

    אורון, אל תנסה לרפד את הפוד. בגלל הצורה שלא, הריפוד לא יצא יפה. שים לב לזה: http://www.ebay.com/itm/370910270782?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT הרבה יותר זול, יעיל ויפה.
  7. צודק לגמרי! חחח האמת, מיכל מים צורתי בהחלט יעשה את העבודה!
  8. שלום לכולם, יש לי פורשה 928 ולצערי אני אצטרך בקרוב מאוד להחליף מיכל עקב נזילה ממקום בעייתי. אני עדין מנסה לתקן אותו אבל במידה ולא ילך, האם ניתן להביא מיכל משומש ארצה? או רק מיכל חדש + לעבור גיהנום מול משרד התחבורה? המיכל מפלסטיק - אם זה משנה. תודה!
  9. לצערי הידיות הפנימיות שונות בדגם הזה עד שנת 93 הידיות זהות. מצאתי אחת באי ביי..אני אנסה לקנות משם.
  10. ניסיתי אך לצערי אין להם
  11. מממ...לא :-\ יש לך אולי טלפון?
  12. שלום לכולם, אמנם עוד לא אספנות אבל מתקרבת לשם במרץ לאבא שלי יש אלפא רומיאו 164 V6 שנת 1991. ידית הפתיחה הפנימית של דלת הנהג נשברה ומכיוון שאי אפשר להלחים אותה (סגסוגת אלומיניום) צריך למצוא ידית חדשה. התקשרנו להמון חנויות + מגרשים אבל לאף אחד אין ידית שמתאימה לדגם הזה (יש ידיות לשנתונים חדשים יותר אך הן לא תואמות). גם באי ביי קשה מאוד למצוא. אולי למישהו יש רעיון למי אפשר לפנות? אולי אתם מכירים מישהו שיש לו? תודה על העזרה!
  13. בהחלט שעדיף ידני. אני בדיוק לפני שיפוץ גיר + דרייב שאפט וזה לא קל למצוא בעל מקצוע בארץ :-\
×
×
  • תוכן חדש...