מדובר ברכב שנת 70, סטיישן.
הרכב עמד במשך 11 שנים, והניע כמעט בלי בעיה עם מצבר חדש. הבעיה היא שהידית הילוכים נשברה, מדובר בידית שממוקמת מאחורי ההגה, ומתפקדת בצורה חלקית ביותר. הגעתי לאופל שנת 74, והידית כבר שונה לחלוטין, ולא ניתן להתאים אותה לרכב, לכן אני מחפש או ידית הילוכים של רקורד מאותה שנה, או גיר אחר שיתאים למנוע 1700 שלה.
ותודה לכל אלו שכבר עזרו, הכל נרשם.