לפני 3 חודשים החלפתי גיר,ואחרי חודש הגיר הלך,והוחלף שוב במסגרת האחריות.
לאחר שבוע נוסף,הגיר ה-2 לא היה מכוייל,כלומר כדי להיות ב-R הייתי צריך להעביר ל-N,וכדי להתניע,הייתי צריך לדחוק קדימה את מוט ההילכוים האוטומטי למעל P...
ניגשתי שוב למוסך,והענין תוקן.
אחרי שבוע,שוב בעיות בגיר,הגיר לא עבר מ-P לשאר ההילוכים כשלחצי על דוושת הבלם,ואז גילו רצועת בלם-גיר לא תקינה,והיא הוחלפה.
כעבור שבוע,שוב בעיה...החלה נזילת שמן גיר רצינית,ולדברי המוסך,"עף" לי אטם גיר,והוא הוחלף בתשלום של 250 ש"ח.
כעבור מספר ימים,חזרה הנזילה...
כדי להגיע למוסך,היה עלי לסוע כ-150 ק"מ,ומד שמן הגיר היה כמעט ריק,לכן מילאתי שמן גיר (יתכן ויותר מידי),ונסעתי למוסך.
אני כרגע שוב במוסך,מתוסכל ומיואש,ובעל המוסך אומר שהנזילה היא כעת ממחזיר שמן גיר מהציריה.
השאלה,האם לא יתכן כי מקור הנזילה הראשונית הוא אחר,והנזילה מהמחזיר שמן היא עקב הטעות שלי הבוקר ממילוי עודף שמן גיר (כ-3.5 ליטר)?
ואם הוא רק יחליף מחזיר שמן גיר,אז אגלה מחר שוב נזילה? ושוב אצטרך לסוע 150 ק"מ למוסך? (עברתי דירה מאז החלפת הגיר,ואף מוסך מורשה לא הסכים לגעת לי בגיר,והפנה אותי למוסך הראשוני)....
יש לי עוד 5 ימים לתום האחראיות,האם אני יכול לדרוש החלפת גיר בפעם השלישית? ואם כן,ובעל המוסך לא מסכים,למי אני ניגש?
מקווה לעזרתכם,שכן תוך כשעה בטח אצא לנסיעת מבחן.
המוסך בכרמיאל ואני גר בת"א.