שלום לכל חברי הפורום
כבר זמן רב , שאני קורא , ונהנה מהפורום , ומהפתרונות בעיקר בתחום הטכני , שאתם עוזרים , ומסייעים לכותבים , ובעיקר מתמונות הטיפולים .
היום הודיעו לי מהמוסך המרכזי , שעליי לשפץ את הגיר האוט' שלי ( הילוך שלישי לא משתלב אלא נכנס לניוטרל , ופעמים שהרכב נוסע רק על הילוך שני ולא נותן מעבר להילוך שלישי )
במוסך נתנו לי הצעת מחיר 7,700 כולל הרכבת רדיאטור לגיר עם אחריות לחצי שנה .
ומוסך נוסף בי-ם נתן לי הצעת מחיר ללא רדיאטור בעלות של 4,000 ש"ח ללא רדיאטור עם אחריות לשנה .
שאלותי , באם תוכלו לסייע לי הן כדלהלן :
1. האם כדאי לתקן את הגיר במוסך המרכזי ?
2. האם המחיר של שיפוץ גיר ( 4,000 ש"ח ) הינו סביר ?
3. האם מישהו ממכם מכיר מוסך / אדם אמין שעושה את העבודה הזאת ? באיזור י-ם ?
תודה רבה לכל מי , שיכול לסייע לי .