Jump to content

איל 10

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של איל 10

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. הציעו לי אפשרות כזאת מרכב שעבר תאונה אבל אני חושש כי איני יודע את מצב הגיר של הרכב , ואיני רוצה לקחת סיכון למרות , שהמחיר נמוך ( 4,100 ש"ח ) והעבודה יותר מהירה .
  2. שלום לכל חברי הפורום כבר זמן רב , שאני קורא , ונהנה מהפורום , ומהפתרונות בעיקר בתחום הטכני , שאתם עוזרים , ומסייעים לכותבים , ובעיקר מתמונות הטיפולים . היום הודיעו לי מהמוסך המרכזי , שעליי לשפץ את הגיר האוט' שלי ( הילוך שלישי לא משתלב אלא נכנס לניוטרל , ופעמים שהרכב נוסע רק על הילוך שני ולא נותן מעבר להילוך שלישי ) במוסך נתנו לי הצעת מחיר 7,700 כולל הרכבת רדיאטור לגיר עם אחריות לחצי שנה . ומוסך נוסף בי-ם נתן לי הצעת מחיר ללא רדיאטור בעלות של 4,000 ש"ח ללא רדיאטור עם אחריות לשנה . שאלותי , באם תוכלו לסייע לי הן כדלהלן : 1. האם כדאי לתקן את הגיר במוסך המרכזי ? 2. האם המחיר של שיפוץ גיר ( 4,000 ש"ח ) הינו סביר ? 3. האם מישהו ממכם מכיר מוסך / אדם אמין שעושה את העבודה הזאת ? באיזור י-ם ? תודה רבה לכל מי , שיכול לסייע לי .
×
×
  • תוכן חדש...