Jump to content

Max_igo

  • פרסום הודעות

    648
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

67 נייטרלי

אודות Max_igo

  • דירוג
    נהג נמרץ (> 500 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. מעדכן לגבי הפיצוי. לאחר כל ההצעות והדיונים פה, קראתי קצת באינטרנט לגבי תביעות קטנות וגם התייעצתי עם חבר עו"ד. אני חושב שזה יכעיס את ocsi4u, אבל בגדול כולם אמרו לי אותו הדבר: עוגמת נפש ודברים שלא ניתן להוכיח באופן חד משמעי בתביעות קטנות, כנראה לא אקבל במשפט כלום. השופט יחייב אותם לשלם לי על ההוצאות הישירות ואולי יזרוק עוד כמה גרושים עבור ימי עבודה ועוגמת נפש, אבל סביר להניח שגם את זה לא אקבל. אז עירבתי את היבואן אשר ביקש כמה ימים לבדוק ולבסוף חזרו אליי עם הצעה ל... טיפול חינם. אמרתי שאני לא מסכים ורוצה זיכוי כספי על ההוצאות שאני יכול להוכיח ולספק קבלה עבורם, כלומר
  2. אני לא מספיק מבין במערכת הבלמים כדי לענות על זה. אני יכול להגיד לך שהרכב שלי עבר כמעט 180,000 ק"מ ללא שנוזל הבלמים והמצמד (בגרסא הידנית, זה אותו האחד) הוחלף בצורה תקינה פעם אחת. לא הרגשתי ירידה בביצועי הבלמים או משהו לא תקין אחר. הוא בצפון. אבל אני בטוח שיש מוסכים רצינים שלא מחפפים גם באזור המרכז.
  3. קיבלתי את המייל הבא משירות הלקוחות של היבואן: מרכז השרות הונחה ע"י אגף השרות של החברה ליצור איתך קשר עוד היום ולטפל בפנייתך כנדרש. אני עוקבת אחר הנושא ואהיה איתך בקשר היום בשעות אחר הצהריים לסגירת הטיפול. אני מקווה שהסאגה הזאת אכן תבוא לסיומה. מבחינת הפיצוי שהחלטתי לבקש: 2500 ש"ח על הוצאות ישירות שהוצאתי כתוצאה מהפאשלה שלהם. מחיר המצתים הלא מתאימים, תשלום עבור נסיונות שונים לתקן בחיפה, מצבר שהחלפתי, דלק ונסיעות ברכבת. 1500 ש"ח על הפסד 2 ימי עבודה. הסעיף הזה אמור להיות אפילו יותר, אבל אני מעגל מטה. זה גם היה יותר מ-2 ימי עבודה בפועל, אבל כל השאר נגר
  4. לגבי רון, אני יכול להעיד שהוא עושה הכל כמו שצריך וזה לא מפתיע למי שמכיר אותו ואת המוסך שלו. לפני כמה שנים הייתה לי סיאט וטיפלתי רק אצלו, הייתי נוסע מהצפון עד אליו בכל פעם. אז בוודאות, הוא החליף לי נוזל בלמים כמו שצריך. לגבי מוסכים מורשים, לא רק של קיה. לא פגשתי או שמעתי מאחרים על מוסך מורשה שעושה את העבודה הזאת כמו שצריך.
  5. אשמח לכתוב לך בפרטי, זה קרה ב-2 מוסכים שונים של קיה. באחד מהם אני זוכר בוודאות שביקשתי בצורה מפורשת שיעשו את זה כמו שצריך ואמרו לי שלא עושים את זה, בשני לא ביקשתי אבל ראיתי במהלך טיפול שרק שואבים מהכוסית. רק מוסך פרטי קטן שהתחלתי לטפל בו ברכב (בכל זאת, 6 שנים ו 180,000 ק"מ) הסכים לעשות את זה.
  6. חשוב מאוד, הפעם היחידה שזה בוצע כמו שצריך ברכב שלי היה רק בטיפול האחרון, אחרי שהרכב עבר 180,000 ק"מ. במוסך של קיה שבו טיפלתי פשוט סירבו לעשות את זה פעם אחר פעם. אם מסרבים תחפש מוסך אחר.
  7. שמע, אני לא תמים. אבל אני באמת לא מחפש להוציא מהם כסף שלא מגיע לי. אני רק רוצה פיצוי על הנזקים שנגרמו לי, ישירים ועקיפים בגלל רשלנות של מישהו. אני יכול לדרוש מה שבא לי אבל יש לי הרגשה ששופט סביר יגלגל טענות כמו "עוגמת נפש" מכל המדרגות. הבנתי מאנשים שאפילו הפסד ימי עבודה לא תמיד נכלל בפס"ד הסופי במקרים האלה. היום אני אנסה להרכיב רשימה של כל הנזקים, ישירים ועקיפים ולהגיע לסכום כלשהו. בכל מקרה כרגע אני אחכה לבדיקה של היבואן ואראה מה הוא מציע לי, אחרי זה אחליט.
  8. מי זה איגור? למה דווקא 10,000 ש"ח? לא אמור להיות קשר כלשהו בין הנזק הנגרם לסכום התביעה? עוד משהו שחשבתי, השופט הרי לא מבין ברכבים וכנראה לא חבר בפורום. זאת תהיה מילה שלי נגד מילה של המוסך, הם יטענו שהמצתים לא יכולים לגרום לתקלה שהייתה לרכב, אני אגיד שזה גרם וההוכחה שההחלפה שלהם פתרה את התקלה. הם כביכול אלה שמבינים ואני סתם מישהו שאין לו מושג. מה הסיכוי שיאמין לי? מה אם יחליט שזה צירוף מקרים ויקבל את גרסאת המוסך שאין קשר?
  9. אני עוד לא יודע כמה לדרוש, אני אגיד לך בכנות. הנזק הישיר שנגרם לי מהסיפור הוא באזור ה-2500 ש"ח: מצתים, טיפולים שהרכב עבר בחיפה וכן חייבו אותי עליהם, מצבר שהוחלף וגם דלק ונסיעות ברכבת בגלל שהייתי שצריך להביא את הרכב ולהשאיר אותו במוסך בחיפה. הנזק העקיף הוא גדול יותר, אבל אני לא יודע אם אני יכול או צריך לדרוש את זה מהמוסך: 2 ימי עבודה שהפסדתי בגלל העניין ושעות רבות שביליתי במוסכים. 14 ימים ללא רכב. נזק שנגרם כתוצאה מהנסיון לטפל בבעיה (שלא קיימת בעצם): צמת חוטים ראשית שנפרמה באזורים מסומים, הועבר חיווט עקיף, רכב שפורק והורכב מחדש. אני באמת לא מבי
  10. נסעתי היום בבוקר למוסך לדבר עם המנהל, לא ציפיתי להרבה וצדקתי לחלוטין... בהתחלה הוא ניסה להכחיש שהמצתים הורכבו במוסך שלו, גמגם משהו על זה שאין לו כאלה מצתים. שאלתי ישירות אם הוא אומר שאני משקר והוא אמר שלא, אבל שגם הוא לא מחזיק כאלה מצתים. לאחר ששלפתי תמונות מהטיפול שבהם רואים בבירור את המצתים שהותקנו במוסך שלו הוא התחיל לגמגם ולהתעוות ואמר שאולי מדובר בטעות של עובד כלשהו ושזה לא בזדון ושזה ספק שלא עובד מול היבואן שבכלל הביא לו כאלה ושהם עולים 120 ש"ח למצת ולכן הוא חייב אותי ב 651 ש"ח עבורם, אמרתי לו שהמצת הזה עולה 30 ש"ח ליחידה ובכללי לא מתאים לרכב, אז הוא אמר משהו בסגנון "עזוב, א
  11. כמובן, עדיין אצלי. אני צריך "להחזיר" אותם למוסך הרי. אם תמצא רכב כזה שיהיה מוכן לעשות את הניסוי, המצתים שלך (לאחר שאעבור מחר במוסך ואדבר איתם) בכל מקרה בפורום הרוסי, יש לא מעט אנשים שמתלוננים על זה. אני לא יודע אם זה משתחזר בכל פעם ועל כל רכב מהדגם הנ"ל, אבל זה קורה וזה נשמע כמו ניסוי מעניין. אני יודע שהמוסך המרכזי בחיפה לא פגש את המקרה הזה עד כה, אבל הם לא נוהגים לשים מצתים לא מתאימים ללקוחות שלהם כנראה.
  12. הם שטפו את תא המנוע עם מים ומטאטא בסוף הטיפול. החשד שלי היה שזה גרם לקורוזיה או לנזק מכני כלשהו (בגלל המטאטא) ומשם התחילה הנורה להדלק. כנראה זה לא גרם לכלום (אם כי זה עדיין רעיון גרוע), לפחות לא בטווח המיידי. אני בהחלט רוצה לקבל בחזרה לפחות את הכסף ששילמתי ישירות בגלל הטעות שלהם. זיכוי על המצתים + זיכוי עבור מה ששילמתי למוסך בחיפה שניסה לאתר את הבעיה והנסיעות לשם ובחזרה.
  13. אולי זה הזמן להודות גם לכל מי שכתב פה והשתתף בדיון. זה לא מובן מאליו, בעיקר כשמחוץ לפורום כולם אמרו לי: "תעזוב את הנורה בשקט, כל עוד האוטו נוסע..." זה בכלל, 5 שנים הרכב הזה קרקש ועכשיו שקט. 🙃
×
×
  • תוכן חדש...