Jump to content

Max_igo

  • פרסום הודעות

    562
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

26 נייטרלי

אודות Max_igo

  • דירוג
    נהג נמרץ (> 500 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. בזמנו קניתי סיאט קורדובה 2005 עם פגיעה רצינית בשלדה ואפילו התייעצתי פה. כולם אמרו לי באופן גורף להתרחק מהרכב אבל את השאלה העלתי לפורום לאחר הקניה וזה היה מאוחר מדי. בתיאוריה היום לא הייתי קונה רכב לאחר תאונה רצינית. קודם כל, אתה לא יודע האם הפגיעה מהווה פגיעה בבטיחות הרכב ואתה לא רוצה לקחת את הסיכון הזה. בנוסף יש דברים שלא תוכל לשים לב אליהם ישר אבל ככל שהזמן עובר, יותר ויותר יבלטו (את כל אלה היה לרכב שקניתי): - שחיקה לא אחידה של הצמיגים - חדירת מי גשמים מכל כיוון אפשרי - שריקות בזמן נסיעה בכביש מהיר בפועל נסעתי על הרכב כ-5 שנים ועברתי איתו 15
  2. לא התכוונתי להמשיך עם נורה דולקת, אני אסדר את זה, מישהו ידע לפתור את התקלה אני בטוח. תודה, רשמתי את השם בפעם הקודמת שהמלצת על המוסך. אני אנסה עוד פעם אחת עם המוסך המורשה ואם לא ילך, אפנה אליהם. לא, זה היה בצחוק 😄 אני באמת מעריך את התשובות וכל החומר המקצועי שהעלת, אבל כאן אתה טועה והבעיה במקרה הזה היא לא הגישה שלי. נכון, אני תמיד יכול לריב עם המוסך אבל האם זה יפתור את הבעיה? כנראה שלא. האם זה יתן למוסך אקסטרה מוטיבציה לטפל ברכב? כנראה שלא. אני מבין שמדובר בתקלה קצת מבאסת ורוב המוסכים מעדיפים להחליף חלק X כלשהו ולסיים עם הבעיה, אף
  3. לגבי המצבר, הכוונה היא שהיה אפשר למשוך עם המצבר שהיה לי עוד שנה, נגיד. זה לא כל כך עקרוני אם החלפתי עכשיו. לגבי המוסך, אני לא הולך להסלים את העניינים מולם. אני אדבר איתם מחר ואנסה להבין מה השלב הבא, מה הכיוון שהם רוצים לבדוק ולכמה זמן אני צריך להשאיר להם את הרכב כדי שימצאו את הבעיה ויתקנו אותה והפעם סופית. מצד שני אני אכן קרוב להתייאש כי כמו שרשמו פה, לא מדובר בתקלה שמשביתה את הרכב או בעיה בטיחותית ועד כה בזבזתי ימים שלמים על לנסות לתקן משהו שבעצם אין לו שום משמעות. הרבה חברים אמרו לי: "עזוב את זה, אז דולקת לך הנורה, לנו דולקות נורות כל הזמן ואנחנו מתעלמים" יש לי O
  4. החליפו חלקים שבסבירות גבוהה יכלו להיות הגורם לתקלה (מחשב ואלטרנטור) וגם חלקים שבסבירות נמוכה (מצבר) והתקלה חזרה. כנראה יש נתק בחיווט כפי שדניאל אומר, אני מניח שהמוסך המרכזי מבין את זה גם, איש הדיאגנוסטיקה שלהם הוא בחור רציני שהתייחס ברצינות לתקלה, אני פשוט חושב שזה השלב שלא כל כך בא להם להתעסק בזה. אני נמצא בקשר רציף מול המוסך וברור שאם אתעקש, הם יחפרו וימשיכו לנסות (בכל זאת, מוסך מרכזי של היבואן), אבל הכיוון שלהם הוא לא לבצע מעקף (אם כי, לא ברור לי מה הדבר הבא שהם רוצים לנסות, אדבר איתם מחר). החדשות הטובות הן שאתמול נסעתי הרבה ובזבזתי יותר מחצי מיכל של הדלק החשוד כלא טוב, הדבר הנכ
  5. הבנתי, תודה. זה אבל לא שולל בעיה במחברים עצמם או בכניסה של החוט לתוך המחבר בשני הצדדים? מכיוון שהצמה נראית שלמה לחלוטין (כולל המעטפת פלסטיק קשיח מבחוץ), מה הסיכוי שהחוטים בפנים יפגעו? אני מבין שזה יכול לקרות רק ע"י כח מכני כלשהו (חיצוני בעיקר?), שפשוף למשל.
  6. אני רוצה להמשיך איתם אבל מקבל מהם רושם שהם לא ממש מעוניינים להמשיך ולנסות לפתור את הבעיה. אנסה לדבר איתם ביום ראשון שוב. אני לא רוצה להכניס את הרכב שוב למוסך ולחכות או לבזבז יום עבודה אלא אם כן לפחות אדע מה השלב הבא שהם הולכים לבדוק או לנסות לסדר. גם אני. אני מקבל רושם מהמוסך שהם לא בעניין של לנסות לעשות מעקף.
  7. אני יודע שהשרשור עמוס עד עייפה כבר. אבל נראה שהרכב הזה החליט להתפרק סופית. עדיין לא מניע בפעם הראשונה בבוקר, גם אחרי החלפת המצבר. בפעם השניה מניע חלק. דיברתי עם המוסך בבוקר והם חושדים בדלק. צריך לציין שאני תמיד מתדלק בתחנה גדולה ומוכרת ליד הבית שלי או מספר תחנות אחרות ברחבי האזור שאני מכיר ולא היו לי בעיות עם דלק לא טוב מעולם. הפעם, כשאספתי מהם את הרכב הנורה של הדלק דלקה (הם אכן נסעו בו כדי לאתר את התקלה שלי) ולכן תדלקתי בתחנה הראשונה שראיתי. מדובר בתחנה של מותג לא מוכר עם דלק זול בצורה חשודה, אבל ראיתי שהתחנה מלאה במכוניות והחלטתי ללכת על זה. יש לציין שאני
  8. זה הדבר היחיד שנשאר בגדול. עושה רושם שגם המוסך המרכזי לא מתלהב מהרעיון אבל. אם רק הייתי יכול להרים את הרכב הייתי עושה את זה בעצמי.
  9. החלפתי. 620 ש"ח באוטודיפו. התאריך המוטבע על המצבר הישן הוא תחילת 2019 (היה מוטבע מתחת לידית), כלומר המצבר היה בן שנתיים וקצת אבל המתח צונח לאזור ה 9V כשמניעים את הרכב. שנתיים נשמע לי מעט למצבר אבל חשוב לציין שעד שנה שעברה הרכב היה נוסע מעט (67,000 ק"מ ב-6 שנים) והיו שבועות שהרכב היה עומד ליד הבית ורק נסע פעם בשבוע לסופר (אני מניח שזה לא בריא למצבר). אסע עם הרכב ואחזור לעדכן. המצבר החדש:
  10. גם היום בבוקר הרכב סירב להניע מהפעם הראשונה ועשה קולות של גסיסה מספר שניות עד שנכבה. רק בפעם השניה הצליח. אני אסע להחליף מצבר באוטו דיפו ליד הבית שלי (יש להם VARTA כחול במלאי) ואעדכן בהמשך.
  11. אני יודע שזה כבר מתחיל להשמע כמו בדיחה, אבל אני רציני לחלוטין. היום לראשונה הרכב לא הניע! לפחות לא בנסיון הראשון. הרכב עמד ליד הבית מאתמול בצהריים. עשה קולות של להניע בפעם הראשונה אבל לא הצליח. בפעם השניה הניע בלי בעיה. לאחר מכן נסעתי (הנורה נדלקה אחרי כמה דקות) ללא שום בעיה. וגם בחזור, הוא הניע ללא שום בעייה. סיכמתי עם המוסך שכשאגיע לאסוף את צ'ק הזיכוי (הם מזכים בעזרת צ'ק...) על האלטרנטור שהוחזר, הם ינסו להחליף חישן מתח על המצבר ולראות אם זה פותר את הבעיה.
  12. השרשור באמת התארך מעבר למה שרציתי. אבל לא, אין את המערכת ברכב.
  13. אם זה בכלל יגיע למצב שהיא דולקת באופן קבוע. כנראה הפעולות הבאות שאני יכול לנסות זה להחליף מצבר + להחליף חישן מתח על המצב, במידה וזה לא יעזור אצטרך פשוט לעזוב את זה.
×
×
  • תוכן חדש...