שלום,
שאלתי היא על רנו מגאן 2001 (1400 סמ"ק) ידני:
נורית השירות service נדלקת לי מדי פעם ביחד עם הכיתוב oil ולידו כוכביות על הצג שמתחת למד הק"מ,
אולם לא חסר לי שמן!
בבדיקה שעשיתי במוסך נאמר לי שאין בעיה עם הלחץ שמן מכיוון שהנורה שלו לא נדלקה (נורה עם ציור של כד שמן),
ולכן כנראה שיש בעיה עם החיישן עצמו של מד גובה השמן,
רציתי לשאול ראשית, כמה צריכה לעלות החלפה של החיישן?
ושנית, מה דעתכם על הדיאגנוזה?
תודה רבה