Jump to content

dudigro

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של dudigro

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. מוסך זיבלי בקרית אריה בפ"ת, אמין, ןלא יקר, אני מטפל אצלו 15 שנה, 03-9219114
  2. שלום, שאלתי היא על רנו מגאן 2001 (1400 סמ"ק) ידני: נורית השירות service נדלקת לי מדי פעם ביחד עם הכיתוב oil ולידו כוכביות על הצג שמתחת למד הק"מ, אולם לא חסר לי שמן! בבדיקה שעשיתי במוסך נאמר לי שאין בעיה עם הלחץ שמן מכיוון שהנורה שלו לא נדלקה (נורה עם ציור של כד שמן), ולכן כנראה שיש בעיה עם החיישן עצמו של מד גובה השמן, רציתי לשאול ראשית, כמה צריכה לעלות החלפה של החיישן? ושנית, מה דעתכם על הדיאגנוזה? תודה רבה
×
×
  • תוכן חדש...