הייתה לפני 20 שנה בערך קונטאש QV לבנה שהביא איזה מיליונר מערב הסעודית אבא שלי צילם אותה היא חנתה בבתל אביב אחרי זה גם הייתה דיאבלו וגם לפני שנתיים הביאו חבורת אנגלים ת'רכבים שלהם לטיול סביב הארץ הם הביאו בוגאטי ויירון פארארי GTB וגם למבורגיני גאללרדו LP 560-4 וגםDBS וגם השנה או שנה הבאה 2010-2011 יביאו פארארי ומאזראטי באופן סדיר כולל פתיחת מוסחים וסוכנויות ולמבורגיני אולי.....