חחחחחח יש פה אנשים שלא יודעים כלום מהחיים שלהם וסתם מבלבלים את המוח
אתה צריך להבין משהו כזה,בסך הכל מבכינה מכנית האוטו שלך תקיו,מה שכן תלוי איזה תושבות מנוע,קידמי? אחורי? לכל החלפה יש משמעות,מעבר לכך אם יש לך באוטו פגיעה בשלדת מרכב משמעותו שבאותו יש פגיעה בשילדה,אין דבר כזה שסי ברכבים חדשים,האוטו עשוי מחלקי מרכב ולא שלידה כמו שאתה מכיר מרכבים ישנים
חוץ מזה עניין הנזילה,תלוי איפה הנזילה,מחלק העליון של המנוע,התחתון אם זה מהעליון זה הכי שטויות שיש כי בסך הכל מנקים נשם או מחליפים אטם מכסה שסטומים!
זה שהדלתות הוחלפו או נפגעו ותוקנו זה חלק מהחיים שהאוטו עבר,אין רכב בשוק כמעט שלא עבר תאונה או תיקון
בשורה התחתונה לא הייתי ממליץ לגבי הרכב הזה למרות שהקילומטר'ז יחסית לאוטו הזה נמוך
אם אתה מחליט בכל זאת לקחת את הרכב תוריד לפחות 3 אלף מהמחירון אם לא יותר