Jump to content

doron369

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי doron369

  1. תבין משהו,החלפה של תושבות מנוע זה לא סרט,כי אני בעצמי מכונאי רכב,אם אתה אומר את זה מהצד בתור אחד שהולך למוסיכים אז אני אומר מה שלא יודעים עדיף לא להגיד לגבי נזילת שמן הכל יכול להיות כמו שאמרתה ,בכוונה רשמתי סכום לא גבוה כי זה לא עולה 5-6 אלף לעשות את כל התיקונים האלה זה בסך הכל תושבות מנוע ונזילת שמן שיכולה להיות לפעמים נשם סתום
  2. חחחחחח יש פה אנשים שלא יודעים כלום מהחיים שלהם וסתם מבלבלים את המוח אתה צריך להבין משהו כזה,בסך הכל מבכינה מכנית האוטו שלך תקיו,מה שכן תלוי איזה תושבות מנוע,קידמי? אחורי? לכל החלפה יש משמעות,מעבר לכך אם יש לך באוטו פגיעה בשלדת מרכב משמעותו שבאותו יש פגיעה בשילדה,אין דבר כזה שסי ברכבים חדשים,האוטו עשוי מחלקי מרכב ולא שלידה כמו שאתה מכיר מרכבים ישנים חוץ מזה עניין הנזילה,תלוי איפה הנזילה,מחלק העליון של המנוע,התחתון אם זה מהעליון זה הכי שטויות שיש כי בסך הכל מנקים נשם או מחליפים אטם מכסה שסטומים! זה שהדלתות הוחלפו או נפגעו ותוקנו זה חלק מהחיים שהאוטו עבר,אין רכב בשוק כמעט שלא עבר תאונה או תיקון בשורה התחתונה לא הייתי ממליץ לגבי הרכב הזה למרות שהקילומטר'ז יחסית לאוטו הזה נמוך אם אתה מחליט בכל זאת לקחת את הרכב תוריד לפחות 3 אלף מהמחירון אם לא יותר
  3. לפי מה שאתה מתאר בבדיקה,יש לך פגיעה בשלדת מרכב אחורי (הבגז' של האוטו זה חלק משלדת מרכב) מכוון שברכבים חדשים כבר לא קיים ש"סי וזה אומר שאם השילדת מרכב שלך נפגע ועברה מתיחה יהיה לך מאוד קשה למכור את האוטו ואם תצליח הוא ימכר במחיר נמוך מהנורמה,לא הייתי ממליץ להתקרב לרכב עם פגיעת מרכב או רכב שהוחלפו לו חלקי מרכב(קורות אורך רוכב,או אמבטיה שזה הבגז') "בפועל כאשר שלדה נקיה ורכב מתוקן אף אחד לא חייב להוריד לך כלום" שילדה לא נקיה מהסיבה שיש לו מתיחה וסימני מתיחה שאי אפשר להעלים
  4. לא לגעת באוטו! ברגע שהוחלפו לו חלקי מרכב משמעות העניין הוא היתה לו בפגיעה בשילדה\ש"סי האוטו הזה עבר חיים לא קלים בכלל,דיי קרעו אותו,אל תתקרב לאוטו גם אם יורידו לך למחיר ממש נמוך,בסופו של דבר לא תצליח למכור את האוטו עם תרצה בעתיד
  5. אני מכונאי רכב מוסמך ולפי הנתונים של הבדיקה שלך הרכב במצב דיי נורמלי,בסך הכל את צריכה ללכת למוסך לניקוי נשם,החלפת שמן גיר,שמן מנוע כי כנראה לא טופל לאחרונה ובין היתר לעשות נקיון קטן במערכת הזרקה של הרכב,רוב הרכבים החדשים עובדים על צינורות של יניקה ודחיסה של אויר וברגע שאחת מהר לא מפתוח או מלוכלך המנוע לא יעבוד חלק לגבי התושבות מנוע זה דבר דיי זניח,פשוט להחליף תושבת או כמה שצריך,לא קריטי בכלל הכל עניין של מחיר,תקחי את האוטו ותורידי ממחיר האוטו,לאחר הקניה לפנות למוסך שבאמת יודע לעבוד על הרכב ,לא להתפשר במוסך שיתן לך מחירים זולים ועבודה בינונית
×
×
  • תוכן חדש...