שלום לכולם ,
זהו הגיע הזמן ואישתי רוצה רכב בשבילה (אני לא נוטש את האופנוע שלי)
חשבנו על ג'יפ קטן מנוע סבבה , משהו שלא שותה דלק, חסכוני בעלויות.
שיתאים לתל אביב אבל שיעלה גם את העליות של ירושלים
התקציב שלנו בערך 60,000 ש"ח (אפשר טיפה יותר אבל עדיף שלא )
תודה על העזרה.