Jump to content

אייזיק30

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של אייזיק30

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום לכולם , זהו הגיע הזמן ואישתי רוצה רכב בשבילה (אני לא נוטש את האופנוע שלי) חשבנו על ג'יפ קטן מנוע סבבה , משהו שלא שותה דלק, חסכוני בעלויות. שיתאים לתל אביב אבל שיעלה גם את העליות של ירושלים התקציב שלנו בערך 60,000 ש"ח (אפשר טיפה יותר אבל עדיף שלא ) תודה על העזרה.
×
×
  • תוכן חדש...