איזו ערימת שטויות. כרוכב אני לא מצפה מהנהג "לנבא", כפי שהתבטאת, את הזיגזוגים שלי. כרוכב אני מצפה שאותה זקנה, או נהג, או נהגת תמשיך להתנהל לפי חוקי התנועה ולא תעשה תנועות/סטיות נתיב פזיזות, פתאומיות וקטלניות. מצפה, אבל לא סומך על זה. ואני מצפה לעוד דבר - התחשבות מינימלית ברוכב כבכל רכב אחר המשתתף בתנועה. ברגע שיהיה את אלה - גם כמות התאונות תפחת וגם אופי הרכיבה ישתנה. עד אז - כולנו באותו סיר, ונהגי רכב מבצעים לא פחות עבירות תנועה מרוכבי דו"ג. כל שאר התפלספויות מי אשם יותר - דמגוגיה ריקה.