Jump to content

gabrab

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי gabrab

  1. אנו מתלבטים בין רנו לוגאן, טויוטה וורסו ומזדה 5. יש לנו רנו סניק כבר 10 שנים, מאד מרוצים ממנו חוץ מהאבזור פנים שהתחיל להתפרק ובגלל זה אינו סגורים על רנו לוגאן ויותר לכיוון היפנים. מישהו יכול להמליץ? תודה רבה
×
×
  • תוכן חדש...