Jump to content

gabrab

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של gabrab

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. אנו מתלבטים בין רנו לוגאן, טויוטה וורסו ומזדה 5. יש לנו רנו סניק כבר 10 שנים, מאד מרוצים ממנו חוץ מהאבזור פנים שהתחיל להתפרק ובגלל זה אינו סגורים על רנו לוגאן ויותר לכיוון היפנים. מישהו יכול להמליץ? תודה רבה
×
×
  • תוכן חדש...