אני מפרסם תמונה של המערכת, אם זה יעזור במשהו:
http://www.siz.co.il/my.php?i=0kqulgmzmjzd.jpg
וכאן הסימן שדיברתי עליו:
http://www.siz.co.il/my.php?i=uytmn2wt0gn0.jpg
אז ככה יש לי מערכת שמע מובנת בווינר ושמתי שיש אצלה מין סימן בלוטוס מכובה ומתחתיו סימן של קליטה של פלאפון.
עכשיו חפשתי דרכים בהגדרות איך להפעיל את הבלוטוס ולא מצאתי.. השאלה שלי אם זה אפשרי להתחבר איך שהוא למערכת וכך לנגן שירים ולדבר דרך הפלאפון?
דרך אגב גם בחוברת הוראות של הרכב לא מצאתי מילה על הבלוטוס.
כן אני מעוניין רק בידני.. אבל אם אני קונה את הפונטו הדגם עם ה80 כ"ס למשל האם הוא יהיה מספיק חזק או שעדיין לא יסחוב?
פיג'ו 206 היא גם מרכזית אבל היא היקרה מבין כולם.
דרך אגב איזה דגם של הפונטו ספייס נחשב לטוב ביותר?
תקציב לרכישה - 20 - 25 אלף.
רב הנסיעות שלו יהיו בין עירוניות. אני גר בהרי הצפון ואני לא יודע עד כמה זה משנה מבחינת זה שרב האזור מלא עליות.
חשבתי על רכבים בסגנון סיאט איביזה, פונטו , 206.
מה עצתכם?