Jump to content

hanankatz

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי hanankatz

  1. שלום. אני גר באשדוד.
  2. יש לי פיאט בראבה 1600 שנת 1996 ויש לי בעית התנעה כשרכב קר(בדרך כלל בבוקר), כאילו הצ'וק האוטומטי לא נכנס לפעולה. מה עליי לעשות???? תודה
×
×
  • תוכן חדש...