Jump to content

hanankatz

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של hanankatz

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום. אני גר באשדוד.
  2. יש לי פיאט בראבה 1600 שנת 1996 ויש לי בעית התנעה כשרכב קר(בדרך כלל בבוקר), כאילו הצ'וק האוטומטי לא נכנס לפעולה. מה עליי לעשות???? תודה
×
×
  • תוכן חדש...