Jump to content

שמוליקו

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי שמוליקו

  1. הגימיני הוא אכן מיני ג'יפ. תצורכת הדלק של הדגם הידני היא +- 1:12 ושל הדגם האוטומט +- 1:10 - 1:11 כמובן תלוי באופן הנהיגה. כוכב וחצי במבחני ריסוק זו לא הצטיינות של ממש אתה יכול לראות פרטים טכניים על הרכב אתה יכול להסתכל בוואלה קאר (מצטער שאני לא יכול לשים קישור - היוזר שלי לא בירבר מספיק בפורום בשביל זה) המנוע הוא כמובן 1300 וקצת ולא 1400 כמו שציינת. אני לא משוכנע שלא מייצרים אותו יותר, מה שאני כן משוכנע זה שנכון לעכשיו לא מייבאים אותו יותר לארץ בגלל תקנות בטיחות של משרד התחבורה. לפני שאתה קונה אתה צריך להגדיר לעצמך מטרות. נסיעה בכבישים בין עירוניים היא לא הדבר שהגימיני הכי מצטיין בו (קצת צפוף ,מתאמץ לנסוע ב100 ,מבחינת הרגשה כללית) בשטח ,למרות גודלו הקטן, במצב סטנדרטי לחלוטין הוא לא מבייש בכלל - גם מול SUV יים גדולים ממנו. אם משפרים אותו (ושוק השיפורים שלו הוא ענק) הרכב הופך להיות הרכב שלא יעצר ויסע גם במקומות שלגדולים מאוד קשה להתקדם. שורה תחתונה, בטיחות - לא משהו חסכוניות - סבירה (במחיר שלו תשיג חסכוניות יותר) יכולות כביש - ממוצעות מינוס יכולות שטח - טובות שמוליק
  2. או קי, עבר קצת זמן וזה הזמן (אחרי התנסות של כמה חודשים) להגיד אם אכן הרכישה היתה דבר נכון. הרכישה היתה יונדאי I30 לא דגם הסטיישן (העדיפו קטן יותר). במבט לאחור ,הרכב אכן יחסית חסכוני בדלק 1:11 - 1:12. מספק, ועמד בקריטריונים. נרכש באויס, במהלך טריידאין עם הפוקוס שהייתה להם שגם היא נרכשה באויס. תודה לכל העונים, אכן הבחירה הייתה מוצלחת. שמוליק
  3. שלומות לכולם שמי שמוליק - מודל 68. מתעניין בעיקר בצד שמעבר לאספלט, נוהג על פאג'רו 98. אוהב מוזיקה ישראלית. המקצוע מחשבים - התחביב שטח, הדרכות נהיגה בשטח, חילוצים בשטח, טיולים בשטח...... בקיצור שטח נשוי + 3 גברים קטנים ומקסימים.
  4. תודה רבה על ההמלצה. נבדוק בחברות הליסיניג. שמוליק
  5. שלומות לכולכם, אני מחפש רכב להורי, אין לי אפילו קצה של רעיון לאיזה כיוון ללכת (אם זה היה רכב שטח, הייתי יותר חכם). הדרישות מהרכב: *הרכב נוסע מעט מאוד במהלך השבוע ובתוך העיר. *אחת לכמה זמן (חודש, חודשיים)נסיעות מאוד ארוכות - מרכז - אילת עם ארבעה אנשים בוגרים וארבע מזוודות לא קטנות. *קטן יחסית (בהתייחס לסעיף הקודם) *הרכב צריך להיות אוטומטי. *חסכוני מאוד בדלק (עקב נסיעות מועטות ביום יום המנוע מתמלא פיח והרכרב אוכל יותר דלק, מאוד חשוב גם בנסיעות הארוכות) *הכי חדש שניתן להשיג בסכום *עדיפות לרכב מחברת ליסינג - כמובן עם קילומטרז נמוך.(פשוט חוסך את המרדף אחרי מוכרי רכבים - סוחרים...... מגיעים בוחרים רכב ונוסעים איתו הביתה) *נחמד אם יהיה חמש דלתות ועם וישר בחלון האחורי אשמח לרעיונות תודה רבה שמוליק
×
×
  • תוכן חדש...