הגימיני הוא אכן מיני ג'יפ.
תצורכת הדלק של הדגם הידני היא +- 1:12 ושל הדגם האוטומט +- 1:10 - 1:11
כמובן תלוי באופן הנהיגה.
כוכב וחצי במבחני ריסוק זו לא הצטיינות של ממש
אתה יכול לראות פרטים טכניים על הרכב אתה יכול להסתכל בוואלה קאר (מצטער שאני לא יכול לשים קישור - היוזר שלי לא בירבר מספיק בפורום בשביל זה)
המנוע הוא כמובן 1300 וקצת ולא 1400 כמו שציינת.
אני לא משוכנע שלא מייצרים אותו יותר, מה שאני כן משוכנע זה שנכון לעכשיו לא מייבאים אותו יותר לארץ בגלל תקנות בטיחות של משרד התחבורה.
לפני שאתה קונה אתה צריך להגדיר לעצמך מטרות.
נסיעה בכבישים בין עירוניים היא לא הדבר שהגימיני הכי מצטיין בו (קצת צפוף ,מתאמץ לנסוע ב100 ,מבחינת הרגשה כללית)
בשטח ,למרות גודלו הקטן, במצב סטנדרטי לחלוטין הוא לא מבייש בכלל - גם מול SUV יים גדולים ממנו.
אם משפרים אותו (ושוק השיפורים שלו הוא ענק) הרכב הופך להיות הרכב שלא יעצר ויסע גם במקומות שלגדולים מאוד קשה להתקדם.
שורה תחתונה,
בטיחות - לא משהו
חסכוניות - סבירה (במחיר שלו תשיג חסכוניות יותר)
יכולות כביש - ממוצעות מינוס
יכולות שטח - טובות
שמוליק