מצאתי רכב באופרייט ליס והגעתי כבר לחתימה.
מסתבר שהרכב משועבד לבנק דיסקונט. בחוזה כתוב כי החברה מתחייבת להעביר לי את הרכב ללא שעבודים.
ההליך שאני צריך לעשות הוא תשלום, ואז לחכות שבועיים- שלושה עד שהרכב יעבור על שמי (ללא שעבוד).
מישהו יודע האם מדובר בהליך מקובל כמו שנציג המכירות אמר לי?