Jump to content

בוננזה

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי בוננזה

  1. מצאתי רכב באופרייט ליס והגעתי כבר לחתימה. מסתבר שהרכב משועבד לבנק דיסקונט. בחוזה כתוב כי החברה מתחייבת להעביר לי את הרכב ללא שעבודים. ההליך שאני צריך לעשות הוא תשלום, ואז לחכות שבועיים- שלושה עד שהרכב יעבור על שמי (ללא שעבוד). מישהו יודע האם מדובר בהליך מקובל כמו שנציג המכירות אמר לי?
  2. אני בכיוון של קניה מליסינג ויש לי כמה אופציות אלא אם כן למישהו יש רעיון. 1. סובארו אימפרזה 2. מיצובישי לנסר 3. פורד פוקוס את שתי הראשונות אני יכול לקנות מודל 2007 באזור 80-90 אלף ק"מ, הפוקוס 100+. מה שחשוב לי זה ביצועים סבירים ואמינות מה דעתכם?
×
×
  • תוכן חדש...