Jump to content

borispinzur

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי borispinzur

  1. אני מודע לחולשות של הדגם... בכל אופן הייתי רוצה התייחסות אולי מנסיון של מישהו בתופעה דומה בגיר... תודה!
  2. שלום רב, לקחתי היום רכב לבדיקה: יד ראשונה מליסינג רנו מגאן 2007, 4 דלתות אוטומטית 1.6. יש לה 97000 ק"מ תוצאות הבדיקה בקומפיוטסט , הראו מספר ליקויים זניחים (כיוון פרונט קל, ) ושני ליקויים עיקריים: א) נקישות/רעש יתר בגל זיזים. (הבוחן אמר רעש קל) - לי המנוע נשמע שקט למדי לא משהו חריג בכל אופן ב) גיר שילוב לא תקין - לטענתו הגיר מדי פעם מתחיל נסיעה מהילוך שני (מצב חירום או משהו ) השאלה היא האם זהו כסת"ח שלהם או לפי נסיון של מישהו זה יכול להיות בעיה או תחילתה של בעיה ? כמו כן לגבי הגיר - אין התראות בלוח השעונים ברכב של תקלה כלשהי. מבקש את חוות דעתכם. תודה מראש
×
×
  • תוכן חדש...