שלום רב,
לקחתי היום רכב לבדיקה: יד ראשונה מליסינג
רנו מגאן 2007, 4 דלתות אוטומטית 1.6.
יש לה 97000 ק"מ
תוצאות הבדיקה בקומפיוטסט , הראו מספר ליקויים זניחים (כיוון פרונט קל, ) ושני ליקויים עיקריים:
א) נקישות/רעש יתר בגל זיזים. (הבוחן אמר רעש קל) - לי המנוע נשמע שקט למדי לא משהו חריג בכל אופן
ב) גיר שילוב לא תקין - לטענתו הגיר מדי פעם מתחיל נסיעה מהילוך שני (מצב חירום או משהו )
השאלה היא האם זהו כסת"ח שלהם או לפי נסיון של מישהו זה יכול להיות בעיה או תחילתה של בעיה ?
כמו כן לגבי הגיר - אין התראות בלוח השעונים ברכב של תקלה כלשהי.
מבקש את חוות דעתכם.
תודה מראש