Jump to content

AleF83

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי AleF83

  1. היום דיברתי איתו עוד הפעם, הוא אומר שפעם החליפו לי קלאץ' ואז שמו איזה משהו לא טוב. למרות שהחלפתי קלאץ' לפני שנה וחצי. בנוסף, הוא אמר לי שצריך להחליף קראנץ' מים (אין לי מושג מה זה) וזה עולה עוד 400. היום הוא אמר לי לבוא למוסך והוא יראה לי את כל הממצאים שהוא גילה.
  2. כן הוא אמר לי שהוא פירק את התושבת שלצד הנוסע אך לטענתו נשברה זו שלצד הנהג ושם הוא לא נגע בכלל. נ.ב. תודה על התגובות.
  3. שלום, אתמול נסעתי בפונטו שלי (ספייס 2001) ופתאום שמעתי רעש מוזר והרכב נעצר. כשפתחתי מכסה מנוע שמתי לב שהמנוע שקע ועקוף לצד הנהג. גררתי את האוטו, היום דיברתי עם המוסכניק שלי והוא אמר לי שנשבר איזה בורג בתושבת ולכן המנוע נפל, ושצריך להליף את שלוש התושבות של המנוע וגם ציריה יצאה מהמקום. לדבריו המנוע לא ניזוק. יש לי שתי שאלות. 1) האם זה יכול להיות קשור לעובדה שלפני שבוע הוא עשה לי טיפול בראש מנוע וייתכן לא חיבר את הכל כמו שצריך? 2) האם המחיר שהוא ביקש - 1200 ש"ח הוא סביר על החלפת תושבות ולסדר את הציריה? מחכה לתשובות, תודה,
×
×
  • תוכן חדש...