שלום,
אתמול נסעתי בפונטו שלי (ספייס 2001) ופתאום שמעתי רעש מוזר והרכב נעצר. כשפתחתי מכסה מנוע שמתי לב שהמנוע שקע ועקוף לצד הנהג.
גררתי את האוטו, היום דיברתי עם המוסכניק שלי והוא אמר לי שנשבר איזה בורג בתושבת ולכן המנוע נפל,
ושצריך להליף את שלוש התושבות של המנוע וגם ציריה יצאה מהמקום. לדבריו המנוע לא ניזוק.
יש לי שתי שאלות.
1) האם זה יכול להיות קשור לעובדה שלפני שבוע הוא עשה לי טיפול בראש מנוע וייתכן לא חיבר את הכל כמו שצריך?
2) האם המחיר שהוא ביקש - 1200 ש"ח הוא סביר על החלפת תושבות ולסדר את הציריה?
מחכה לתשובות,
תודה,