לאבא שלי יש חברה פרטית והוא משכיר רכבים מחברת השכרה (שלמה סיקסט),
אני עתיד לקבל רישיון (בן 17 וקצת) ואני רוצה לדעת אם אוכל לנהוג על אחד מהרכבים של החברה?
הרכב לא יהייה על שמי אלא על שם החברה ואלה הרכבים היחידים שיש לנו בבית, אני אוכל לנהוג גם כשאני נהג חדש?
אם לא, איזה חברות השכרה כן מוכנות לעשות זאת?
*****אני חדש ולא מבין בכלל בפורומים, אם אני עובר על משהו תסבירו לי מה לעשות כי אני כבר שואל 3 פעמים*******